Известие

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура на главата на 1.8 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
    Имах предвид,че ако се стигне до сваляне на главата е добре да си напасваш(ако е нужно и да смениш някой) клапаните.Също така да смениш гумичките.Ако има деформиране да шлайфаш главата.
    Все пак не се сваля всеки ден...
    Най лесния начин с подръчни материали да си пасваш клапаните е с дрелка,гумен маркуч 6мм. и естествено шлайфпаста.
    колега относно клапаните аз знам че не трябва да бъде с машинка (пр. дрелка) защото така прегаряли!така съм чувал
    156 2.0 т.с. '00 черната стрела /вече само черна/
    sigpic

    Comment


    • #17
      Е аз казвам,че това е най-лесния начин,не най-правилния.
      Въпреки че аз съм си правил на доста (4-5)двг. така и не съм имал проблем.Все пак трябва и малко усет...
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #18
        та някой да знае нещо за тия размери за фаровете,че спешно ми трябват
        Mercedes W202 - 200kompressor 99'
        Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
        Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

        Comment

        Working...
        X